Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

The end?

Av Caroline - 31 augusti 2014 15:32

Jag tror inte jag kommer skriva så mycket mer här på bloggen. Dramat är liksom över. Love är hemma och mår bra och det betyder allt. Eddie kom inte hem med oss och kommer för alltid vara saknad. Kanske lägger jag ut nån bild på Love nångång då och då bara för att jag är så stolt över honom.

Tvillingtransfusionsyndrom är ett hemskt tillstånd och kan få många olika utgångar. Om någon i samma situation någon gång hittar hit så skicka gärna ett medelande. Jag saknade stöd och info när vi råkade ut för detta.

Avslutar med bild på min överlevare.

 
 
Ingen bild

Elin Norberg

17 september 2014 23:13

Hej! Först vill jag säga Grattis till er Love så underbart att han kommit till er. Sen vill jag säga vilken sorg... att er Eddie inte fick fortsätta leva.

Fick veta av Pernilla att ni fått en liten men också förlorat lillebror. Anne-Sofie berättade om din sida här och nu är tårarna överfulla. Vilken kamp ni gått igenom men så underbart du beskriver, att Love finns.

Hoppas så att ni fem har det bra hemma och att lillkillen växer så det knakar!!

Elin Norberg arbetsterapeut på Kommunrehab (du vet hon med två pojkar något äldre än dina två tjejer)

Caroline

26 september 2014 10:16

Tack för att du tänker på oss Elin. En av pojkarna fick stanna hos oss och han mår bra och visst hjälper det oss i vardagen, men vi saknar o sörjer lillebror mycket.

 
Caroline

Caroline

23 september 2014 20:28

Hej!
Läste din blogg och tänkte säga att om du vill träffa
en mamma i Linköping som också har fött förtidigt så ses jag gärna. Min son kom i v 29+3 och vägde 865 gram och hade sond i 10 månader.

De är bara att höra av dig på min blogg :)

Med vänlig hälsning, Caroline

http://BamseArMittAndraNamn.bloggplatsen.se

Caroline

26 september 2014 10:13

Hej caroline. Hur hittar jag din blogg? Eller skicka den mail!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 13 maj 2015 16:30

Hur kan man leva utan sitt barn? Jag tror inte man kan och ändå gör vi ju det. För dagarna går. Och då har man väl levt. Men vi lever på ett annat sätt. Och vi vill ha dig med i vårt liv så mycket det bara går. Så egentligen lever vi inte utan dig. ...

Av Caroline - 26 april 2015 15:32

Imorgon är det nio månader sedan du var hos mig, fina lilla Eddie. Så oerhört saknad är du. Tid har gått och gör traumat kring din död lite suddigare på något sätt, men smärtan i att du inte är här är precis lika stark. Tiden lurar oss lite, skalar ...

Av Caroline - 20 april 2015 12:55

Av Caroline - 15 december 2014 10:41


Efter önskemål om uppdatering här så gör jag ett inlägg. Vet inte om det är så många som tittar in fortfarande. Vårt liv med tre barn och en stor sorg över vårt fjärde rullar på. Det är tufft. Jag har fått utmattningsdepression, " gått in i väggen...

Av Caroline - 26 september 2014 11:26


Lite uppdatering: Först vill jag säga att Love mår bra. Snart utskriven från hemvården, väger 2,8 kilo och har blivit av med sonden. Han är att betrakta som en frisk liten pojke och vi är lättade över det, det har inte varit självklart. Han har stora...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards