Alla inlägg under maj 2015

Av Caroline - 13 maj 2015 16:30

Hur kan man leva utan sitt barn? Jag tror inte man kan och ändå gör vi ju det. För dagarna går. Och då har man väl levt.
Men vi lever på ett annat sätt. Och vi vill ha dig med i vårt liv så mycket det bara går. Så egentligen lever vi inte utan dig. Vi lever med dig för du är alltid i våra tankar och i våra hjärtan. Fina fina älskade Eddie. Jag förstår inte varför du inte fick leva.
Fortfarande förstår jag inte hur det kunde hända. Hur du inte skulle få vara med i vårt röriga vardagskaos.

Jag är med i en stödgrupp som heter " själar säger aldrig farväl". Så är det verkligen. Din kropp försvann o jag förstår väl. Du är död. Du finns inte. Ändå har du inte lämnat mig. Du är alltid med. Och jag försvarar dig så gott det går mot dumma kommentarer, oförståelse, när ekorrhjulet tar över för mycket.

Jag är mamma till fyra barn. Du har ingen annan mamma eller pappa än oss. Så länge det finns en förälder som sörjer så finns det ett barn som saknas. Du saknas Eddie. Du fattas oss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards