Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Jag har iallafall ingen foglossning

Av Caroline - 30 juni 2014 15:45

Har blivit inlagd på sjukhuset idag. Har haft hög puls länge och svårt att andas de senaste dagarna.

Nu har de kollat upp allt med mig tror jag. ska få lite sprutor så jag inte får blodproppar och de har tappat mig på 1,5 liter fostervatten igen. Jag kan andas! Jag kan gå o ligga på rygg, tack sjukvården.

ingreppet gick mkt fortare o var mindre smärtsamt idag också.

Mina barn ska inte födas i juni har varit ett delmål och imorgon är denna månad i misär för vår del slut!



Bebisarna har de kollat idag med och ingen större förändring. Tv 1 har det rätt bra, lite belastat hjärta. Tv 2 har det sämre där han ligger och ser så ynklig ut med navelsträngen som en liten boll brevid sig och inget vatten att sparka runt i. Orkar knappt titta på honom på skärmen ;( 


 
 
Ingen bild

Pernilla

30 juni 2014 16:17

Skönt med en blogg och att kunna skriva av sig. Förstår att det blir många frågor från anhöriga och vänner och då är ju en blogg ett toppenbra sätt att informera alla. Kämpa på, ni klarar av detta tillsammans! Massa kramar Pernilla

 
Ingen bild

Sara G

30 juni 2014 17:01

Vi tänker på er och hoppas på en så god utveckling som möjligt i detta oturliga läge. Känns skönt att se att ni verkar bli väl omhändetagna av vården.

Kramar från
Sara och Markus

 
Ingen bild

Madeleine Jakobsson

30 juni 2014 18:34

Minns hur det var att titta på ultraljudsskärmen. "-Och så har vi den lilla". Alltid sämre flöden, mindre vatten, sämre det mesta.... Höll alltid andan inför varje ny liten mätning de gjorde på skärmen. Tyckte så synd om honom! Även om det var skönt att få bekräftat att bägge levde vid varje ultraljud (25st totalt) så var det varje gång jobbigt att se skillnaderna mellan dem. När se föddes var den lilla mer pigg och hungrig på livet jämfört med sin välgödde bror, som verkade ha fått allt i överflöd. Så den lilla hade ändå inte allt till sin nackdel!

Caroline

13 juli 2014 16:42

Vilken vecka föddes de i?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 13 maj 2015 16:30

Hur kan man leva utan sitt barn? Jag tror inte man kan och ändå gör vi ju det. För dagarna går. Och då har man väl levt. Men vi lever på ett annat sätt. Och vi vill ha dig med i vårt liv så mycket det bara går. Så egentligen lever vi inte utan dig. ...

Av Caroline - 26 april 2015 15:32

Imorgon är det nio månader sedan du var hos mig, fina lilla Eddie. Så oerhört saknad är du. Tid har gått och gör traumat kring din död lite suddigare på något sätt, men smärtan i att du inte är här är precis lika stark. Tiden lurar oss lite, skalar ...

Av Caroline - 20 april 2015 12:55

Av Caroline - 15 december 2014 10:41


Efter önskemål om uppdatering här så gör jag ett inlägg. Vet inte om det är så många som tittar in fortfarande. Vårt liv med tre barn och en stor sorg över vårt fjärde rullar på. Det är tufft. Jag har fått utmattningsdepression, " gått in i väggen...

Av Caroline - 26 september 2014 11:26


Lite uppdatering: Först vill jag säga att Love mår bra. Snart utskriven från hemvården, väger 2,8 kilo och har blivit av med sonden. Han är att betrakta som en frisk liten pojke och vi är lättade över det, det har inte varit självklart. Han har stora...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards