Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Caroline - 6 juli 2014 17:05

Fostervattenstappning idag igen som faktiskt blivit som vanligt nu. Men den här gången gick det inte bra. läkaren råkade träffa något kärl i moderkakan och det kom bara blod i slangen och man såg på skärmen att moderkakan blödde. De fick avbryta och jag gick läkemedel för att stoppa blödningen. Tog det ändå ganska lugnt tills läkaren säger " vi ger det 10 minuter, annars tar vi ut dem". Vaddå ta ut? Ur magen? Idag?? Jag har ju vetat att det kan hända men kändes ändå så surrealistiskt. De är ju så små. 


Det blev ju inte så. Blödningen lugnade ner sig och barnen verkade helt opåverkade av alltihop. Men jag är inlagd för observation över natten och känner mig verkligen observerad. Ultraljud och kontroll nästan hela tiden. Ligger på förlossningen och får höra nya späda barnskrik då och då.


Så det verkar som om pojkarna storm håller sig inne dag 26+4 också. En dag i taget. Tror jag måste gå till psykolog efter det här. Känns inte så farligt nu men reaktionen måste ju komma någon gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards